Saturday, April 7, 2012

Beautiful Day

Now we'll tell you about a beautiful day today we are connected it, starting from 2 November 2009 a lot of exciting things we've done (because too much so excuse me if there is a story of missed).
In the year 2010 (sorry forgot this date, peace) we go to Ancol (http://www.ancol.com) with nonenity. many photographs that we capture there.

Sekarang kita akan bercerita tentang hari yang indah yang kita lalui, mulai dari 2 November 2009 banyak hal menarik yang kami lakukan (karena terlalu banyak sehingga saya minta maaf jika ada cerita yang terlewatkan)
Pada tahun 2010 (maaf lupa tanggal ini, damai) kita pergi ke Ancol (http://www.ancol.com) dengan nonenity. banyak foto-foto yang kita abadikan disana.
  


(skip) We have pictures of the trip in 2011. then we are to Monas,for information click Monumen Nasional and capture photos of interest there.
(skip) Kita memiliki gambar dari perjalanan pada tahun 2011. maka kita harus Monas,untuk informasi klik Monumen Nasional dan mengambil foto yang menarik di sana.


This picture when rehan was just sitting alone in the Monas area.
Foto ketika rehan sedang duduk sendirian di area Monas.

 Yasmin with friends. She was in the middle picture.
Yasmin dengan temannya. Dia ada di tengah foto.



And in 2012 we did the photo hunt at CENTRAL PARK (visit http://www.centralparkjakarta.com) as well as commemorate the our happy months :)
The following photo images that we capture there.

Dan pada tahun 2012 kami berburu foto di CENTRAL PARK (kunjungi http://www.centralparkjakarta.comserta memperingati bulan bahagia kami :)
Gambar foto berikut yang kita abadikan disana













Because there are too many other fun things, so we can not share everything. The events above may be a little happiness today describe our day. thank you for reading this article :)
Karena terlalu banyak hal yang menyenangkan, jadi kita tidak bisa berbagi semuanya. Kejadian diatas semoga bisa menggambarkan sedikit kebahagiaan hari hari kita. terimakasih sudah membaca artikel ini :)
STORY OF YSRAP


No comments:

Post a Comment